طراحی اپلیکیشن موبایل (بررسی مزایا)

طراحی اپلیکیشن موبایل (بررسی مزایا)

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل به قدری گسترده و قابل بحث و گفت و گو می باشد که قطعا تنها یک مقاله برای آن کافی نیست؛ اما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با بهترین مزایای طراحی اپلیکیشن آشنا کنیم و تا حد امکان راه و چاه انتخاب درست برای طراحی اپلیکیشن را به شما معرفی کنیم.

 

مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل

مزیت های طراحی اپلیکیشن موبایل بسته به هدف کسب و کار شما، می تواند متفاوت باشد. اما بهترین مزایای طراحی اپلیکیشن موبایل که برای هر کسب و کاری نیاز است را می توانید همین جا پیدا کنید.

 

کاهش هزینه تبلیغات به بهترین روش

بدیهی است که تبلیغات از مهم ترین روش ها برای معرفی هر برند و کسب و کاری است، هر موضوعی که باعث یادآوری برند ما به افراد مختلف شود تبلیغات محسوب میشود؛ کارت ویزیت ها، چاپ بنر، پخش تراکت و ... از روش های مهم تبلیغاتی هستند که از گذشته تا کنون مورد استفاده برند ها قرار میگیرند. اما یک تراکت، بنر و یا کارت ویزیت چه مدت در روز در دسترس و جلوی چشم افراد است؟ گوشی های موبایل چند ساعت در روز در دسترس افراد هستند؟

طبق آخرین آمار دارندگان موبایل، روزانه بیش از 7 ساعت از گوشی های موبایل خود استفاده می کنند. بنابراین زمانی که شما اپلیکیشن مخصوص کسب و کار و برندتان را طراحی کنید، با هر بار مشاهده نام برند، لوگو و اپلیکیشن برندتان به افراد معرفی میشود.

شما می توانید یکبار هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل را به جای هزینه کردن برای چاپ هزاران تراکت، بنر و سایر روش ها تبلیغاتی انتخاب کنید، در این صورت با هربار مشاهده اپلیکیشن، نام برند شما برای همیشه در خاطر افراد باقی خواهد ماند.

 

ارتباط دوطرفه بین شما و مشتریان

تخفیفات ویژه در تعطیلات عید نوروز، آف 50 درصدی برای تمام محصولات و خدمات تا پایان ماه رمضان و.. از جمله پیغام هایی است که با طراحی اپلیکیشن موبایل میتوانید برای تمامی کاربران خود نوتفیکیشن ارسال کنید. شما با ارسال این نوتفیکیشن ها علاوه بر اینکه محصولات خود را مشتریان و کاربران اپلیکیشن معرفی میکنید، بلکه باعث ارتباط دوطرفه بین شما و مشتریان تان می شود، چه بهتر که این ارتباط از طریق تلفن های همراه هم باشد.

یکی از بهترین مزایای طراحی اپلیکشن موبایل این است که کاربران در صورت نداشتن اینترنت و به صورت آفلاین نیز می توانند بسیاری از خدمات اپلیکیشن شما را در دسترس داشته باشند.

 

معرفی حرفه ای و پرستیژ بالا با طراحی اپلیکیشن موبایل

معرفی درست برند یکی از مهم ترین و اثر بخش ترین تکنیک های فروش است و زمانی که شما حرف از معرفی حرفه ای و پرستیژ کاری میزنید اولین گزینه طراحی اپلیکیشن موبایل است که به شما کمک میکند. زمانی که مشتریان همواره اپلیکیشن شما را در گوشی های موبایل خود داشته باشند اعتماد بیشتری به شما دارند و قطعا هر جا صحبتی درباره بیزنس شما باشد از برند شما به خوبی یاد میکنند.

 

بهترین شرکت ها برای طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل قطعا نشان دهنده و یاد آور برند شما خواهد بود بنابراین شما باید بهترین شرکت و تیم را برای طراحی اپلیکیشن موبایل انتخاب کنید، تا از شما و برندتان به خوبی یاد شود.

معیار های انتخاب شرکت برای طراحی اپلیکیشن

  • نمونه کارهای قوی در زمینه طراحی اپلیکیشن
  • هزینه مناســب برای طراحی اپلیکیشن
  • تجربه کاربری خوب و رضایت کاربران
  • پشتیبانی نرم افزار
  • توجه به UI و UX

 

نمونه کار های طراحی اپلیکیشن موبایل توسط تیم درفک