فیــلـو؛ سومین سایت اشتراک ویدیو برتر ایران!

فیــلـو؛ سومین سایت اشتراک ویدیو برتر ایران!

فیلو از همون اول اهل سورپرایز بود! تیم ما هم که اهل دل؛ دور هم حسابی بخاطر سورپرایزاش کیف میکردیم. هنوز هم همون جوریه؛ فقط سطح شگفتی هاش فرق کرده. مثلا یه زمانی بود که بخاطر هر کاربر جدیدی که توی سایت فیلو ثبت نام میکرد، ما کلی ذوق میکردم. یعنی یه جوری بود که همه کاربرا رو میشناختیم اما از یه جایی به بعد دیگه آمار کاربرا از دستمون در رفت. نه اینکه دیگه کاربرای فیلو برامون مهم نباشن ها؛ نه اصلا! خیلی هم باارزش هستن برامون اما خب طبیعی حالا که فیلو ماهانه ۱۲ میلیون کاربر جدید داره نمیتونیم همه فیلویی ها رو بشناسیم.

از سورپرایزهایی که سر بازدید فیلو میشیم که دیگه نگم براتون! نمودار بازدید فیلو در صعودی ترین حالت ممکن به سر میبره؛ بخاطر همین، همه مون انتظار بازدیدهای خوبی رو داریم اما فیلو یهو یه جهش هایی میزنه که از انتظارات ما یه هفت هشت کیلومتری جلوتره و دیگه چاره ای جز سورپرایز شدن نداریم! الان بازدید روزانه فیلو برابر با ۸ میلیون میشه که به عبارتی یعنی فیلو در ماه بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید داره.

حالا هم که بعد دانش بنیان شدنش، با یه اتفاق خوشایند جدید، مرزهای سورپرایز شرکت ایده پردازان درفک رو جا به جا کرد. فیلو طبق اطلاعات سیمیلار وب به عنوان سیزدهمین سایت کشور و سومین سایت سرویس اشتراک ویدیو در ایران انتخاب شده و تیم ما بخاطر این شگفتانه، خوشحال ترینه! خلاصه که خواستیم از همین تریبون با صدای بلند اعلام کنیم که با تمام وجود به فیلو جانمون افتخار می کنیم که منبع درآمد بیش از ۲ هزار کاربره و خداروشکر خیر و برکتش به خیلی ها میرسه:)

مطالب مشابه:
image

استارتاپ فیلو؛ پرقدرت تر از همیشه

استارتاپ فیلو در لیست سایت های تک رقمی و پربازدید کشور قرار گرفت.

image

فروشگاه ساز آسازون؛ پلتفرم ۱۰۰۰۰ تایی درفک!

فروشگاه ساز آسازون، یکی از استارتاپ های درفک که تا به الان تونسته برای ۱۰۰۰۰ برند، سایت طراحی کنه و خدمات اینترنتی ارایه بده!

image

فیــــــــــلو؛ بچه دانش بنیانِ مون!

با افتخار باید بگیم که فیلو یه محصول دانش بنیان که منبع کسب درآمد خیلیاست و میلیون ها بازدید کننده داره.

image

ویرایشگر حرفه ای توکا {جعبه ابزاری کامل برای ویرایش عکس}

اپلیکیشن ویرایشگر توکا ابزارهای جالبی را در اختیارتان قرار میدهد تا بتوانید تصاویر خلاقانه و زیبایی بسازید.

image

سیستم وب کنفرانس - کلاس مجازی آنلاین (کاملا بومی)

نرم‌افزار وب کنفرانس درفک با بهره گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و به صورت بومی تولید شده است.

image

اپلیکیشن درس یار (مدیریت زمان مطالعه) | منتخب مارکت های ایرانی

درس یار یک اپلیکیشن مدیریت زمان مطالعه است که بر پایه هوش مصنوعی طراحی شده است.

image

سامانه آموزش الکترونیکی (Electronic Learning)

آموزش الکترونیک، آموزشی است که از زمان پیدایش اینترنت و گسترش این پدیده فناوری و استفاده از قابلیت‌های آن ایجاد گردیده است.

image

رونمایی از نرم افزار تهک کشاورزی

رونمایی از نرم افزار تهک کشاورزی با حضور رئیس سازمان هواشناسی کشور و معاونین وزارت جهاد کشاورزی!

image

معرفی سامانه تهک در استان گیلان

معرفی سامانه تهک به فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌های استان گیلان

محصول دانش بنیان شرکت ایده پردازان درفک

پر مخاطب ترین اپلیکیشن های درفک، اپلیکیشن های ویدیویی بودن؛ مثل ریسه، نماهنگ، ناز خاتون، کلیپ های داغ اینستاگرام و طراوت که هر کدوم از اونا توی یه موضوع خاص، ویدیو منتشر میکردن. بررسی این استقبال ها باعث شد که سال ۹۶ توی یه روز سرد زمستونی، یه ایده داغ به ذهن تیم درفک برسه؛ ایده سرویس درآمدزایی که کاربرها بتونن باهاش ویدیو منتشر کنن تا یه منبع جامع از ویدیو داشته باشیم! داغی و شور و شوق اون ایده ما رو هل داد به جلو تا اینکه تیر ماه ۹۷ فیلو رو افتتاح کردیم. به اون روز سرد زمستونی، به اون ایده داغ، به ادامه دادنمون افتخار میکنیم؛ چون الان فیلو یه محصول دانش بنیان که منبع کسب درآمد خیلیاست و میلیون ها بازدید کننده داره...

محصول دانش بنیان شرکت ایده پردازان درفک